7 Nisan 2010 Çarşamba

Ferhunde Sıktın Ama


Yaprak Dökümü sıktı mı evet sıktı ama beni asıl sıkan Ferhunde... Bir insan bu kadar mi takıntılı olur. Hapishaneye girince akıllanır alır başını İzmir'e gider derken sen git konağın karşısından ev satın al.Tamam intikam soğuk yenen bir yemektir, ama sanırım Romalılar bunu söylerken senin deve kinini atlamışlar be Ferhundecik. Aldın intikamını yeterince bırak ne halleri varsa görsünler, sen bişiy yapmasan da o ailede Şevket ve Necla olduğu sürece zaten dertler peşlerini bırakmaz. Ben en çok Leyle'ya üzülüyorum. Necla bir koca, bir enişte eskittikten sonra şimdi birde Ali Sarper buldu kendine. Bu akşam sevişiyorlarmış. (Ben de sanki reelmiş gibi yazdım :))


Yani uzun lafın kısası Ferhunde artık bırak bu intikam işlerini, sıkıldık valla, biraz iyi ol canımı ye!!!

3 yorum:

  1. Açıkcası bir Aşk-ı Memnu'yu izliyorum, arada Yaprak Dökümü'ne de bakıyorum ve aynı şeyleri düşünümedim değil. Ne ağaçmış döke döke bitmedi yapraklar...

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim yazınızı :) Blogunuza ilk kez rast geldim. Takipçisiyim artık :) Bu arada aynı fikirleri paylaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. sevgili KOntrast ben teşekkür ederim sevgiler :))

    YanıtlaSil